• Sub

Företagsgolf/event

Det är känt att många inom näringslivet älskar golf, precis som vi. Vi jobbar hela tiden aktivt med att göra vår golfklubb till en ännu bättre plattform för affärer. I vår klubb träffas sponsorer kontinuerligt, diskuterar affärer, golf och knyter kontakter. Det gör vi ibland i seminarieform, ibland i golftävlingsform. Det här är ett mycket uppskattat och givande sammanhang.

Vi hjälper dig att förbättra dina affärsrelationer, kontakta Tonny Werlemalm, 013-262995, så berättar han mer. Eller skicka din förfrågan till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den..

Premiumpaket

Exempel:

• Goodiebag eller liknande (ger mervärde för era gäster)
  • Branding platser under tävlingsdagen (t.ex. vid scoreboard)
  • Matförslag 1: (1) Börjar med frukost, kiosk efter 9, avsluta med lunch
  • Matförslag 2: (2) Börjar med lunch, kiosk efter 9, avsluta med middag
  • Uppvärmning med pro på rangen eller prova på för de som inte spelar golf
  • Tävlingen upplagd i tävlingssystemet (officiella startlistor, hcp-justering m.m.)
  • Rangebollar för uppvärmning
  • Personal som arbetar med incheckning och resultathantering
  • Utskrivna scorekort och banguide
  • Hjälp med prisbord vid behov
  • Samarbeten för övernattning vid behov
  • Tävlingar (längsta drive, närmast hål) under rundan om så önskas

Pris vid offert

Klubbpaket

• Rangebollar för uppvärmning
  • Personal som arbetar med incheckning och resultathantering
  • Utskrivna scorekort och banguide
  • Hjälp med prisbord vid behov
  • Samarbeten för övernattning vid behov
  • Tävlingar (längsta drive, närmast hål) under rundan om så önskas

Pris vid offert

Gruppbokning

• En gruppbokning består av minst 12 personer (mindre grupper hänvisas till Min Golf max 30 dagar i förväg).
  • Samtliga golf-id:n ska uppges vid bokning eller senast en vecka i förväg via mail till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Pris: Ordinarie greenfee som betalas per person i shopen om inget annat uppges vid bokning. Utskrivna scorekort och banguide